Motorolerių remontas ir aptarnavimas

Motorolerių remontas, remontuojame visų tipų motorolerius, teikiame konsultacijas renkantis ar perkant motoroleri. Atliekame tiek standartinius tiek nestandartinius remonto darbus, bei aptarnavimus. Jei negalite atvykti motorolerių ar neturite galimybės jo pristatyti, mes Jums padėsime. Teikiame serviso paslaugas motociklams, keturračiams, motoroleriams ir kitai technikai.

Motorolerių remontas vilniuje

Motorolerio remonto paslaugos

  • Tepalų keitimas
  • Filtrų keitimas
  • Variklių remontas
  • Diagnostika
  • Greičių dėžių remontas
  • Elektros instaliacijos remontas
  • Važiuoklės remontas
  • Stabdžių sistemos remontas
  • Karbiuratorių sinchronizavimą
  • Karbiuratorių plovimas
  • Aušinimo sistemos remontas
  • Pilna rekonstrukcija po avarijos
  • Geometrijos atstatymas
  • Rėmo kapitalinis remontas
  • Motociklo paruošimas sezonui

Gatvėse vis daugėja automobilių. Padariniai – liūdni: kasdien vis ilgiau užtrunka pasiekti tašką “B”. O juk daugeliui automobilis reikalingas tik tam, kad nuvyktų į darbą ar susitikimą laiku. Pasaulyje jau seniai bandoma spręsti transporto spūsčių problemą. Statomi aplinkeliai, metro, atskiriamos specialios eismo juostos visuomeniniam transportui ir t.t. Didžiausia “kamščių” problema – automobilis užima per daug vietos. Vienas iš galimų sprendimo būdų yra motoroleris.

Viena iš motorolerio variklio darbo sutrikimo priežasčių yra sumažėjusi variklio kompresija.

Motocikluose naudojami dvitakčiai ir keturtakčiai Oto varikliai (1 pav.), V formos, eiliniai, priešpriešiniai ar viencilindriai, aušinami oru arba skysčiu. Jų lyginamoji galia nuo 30 iki 300 kW/l. Dvitakčiuose varikliuose iš tokio pat cilindro dydžio gaunama didesnė galia negu keturtakčiuose, tačiau jų deginiuose yra daugiau kenksmingų junginių, todėl vis dažniau yra naudojami keturkakčiai Oto varikliai.

Tipiniai motorolerių defektai ir jų remontas

Judamos motorolerio dalys, tarpusavyje besitrindamos, ilgainiui sudyla. Dėl padidėjusių protarpių tarp detalių jos ima klibėti, atsiradę smūgiai padidina lūžimo pavojų, motociklo darbas pasidaro triukšmingesnis.
Gerai prižiūrint motociklą, be remonto galima nuvažiuoti 15 000-20 000 km. Kuo motociklas didesnis, kuo pajėgesnis jo variklis, tuo, žinoma, ilgiau jis ir dirba.

Išdilusio variklio požymiai šie:

  • sumažėja kompresija ir galingumas;
  • suvartojama daug benzino ir alyvos;
  • variklį, ypatingai šaltą, sunku paleisti;
  • prie didelių apsisukimų ir mažo apkrovimo pro išmetimo vamzdį veržiasi tamsūs dūmai;
  • variklis dirba triukšmingai.

Motorolerių remontas reikalauja ne tik specialių raktų, įrankių, įrengimų, tiksliųjų matavimo prietaisų, bet svarbiausia – patyrimo. Kol nebūtina ir nėra tinkamų sąlygų, variklio ir kitų agregatų ardyti nereikia.