Motociklų remontas ir aptarnavimas

Motociklų remontas, remontuojame visų tipų motociklus, teikiame konsultacijas renkantis ar perkant motociklą. Atliekame tiek standartinius tiek nestandartinius remonto darbus, bei aptarnavimus. Jei negalite atvykti motociklu ar neturite galimybės jo pristatyti, mes Jums padėsime. Teikiame serviso paslaugas motociklams, keturračiams, motoroleriams ir kitai technikai.

Motociklų remontas
Motociklų remontas ir aptarnavimas

Motociklo remonto paslaugos

  • Tepalų keitimas
  • Filtrų keitimas
  • Variklių remontas
  • Diagnostika
  • Greičių dėžių remontas
  • Elektros instaliacijos remontas
  • Važiuoklės remontas
  • Stabdžių sistemos remontas
  • Karbiuratorių sinchronizavimą
  • Karbiuratorių plovimas
  • Aušinimo sistemos remontas
  • Pilna rekonstrukcija po avarijos
  • Geometrijos atstatymas
  • Rėmo kapitalinis remontas
  • Motociklo paruošimas sezonui

Motociklų kategorijos

  • Chopper – tai motociklas nuo kurio nuimta viskas, kas suteikia papildomo svorio (galinio vaizdo veidrodėliai, posūkių šviesos, duslintuvai ir t. t.). Būdavo pervirinamas rėmas, ir iš šalies jie atrodydavo kaip kapoti (chop). Nereikėtų jų maišyti su kruizeriais.
  • Enduro – tai krosinis motociklas, skirtas važiuoti ne plentu. Enduro dar skirstomas į hard enduro ir soft enduro.
  • Street – tai miesto motociklas, dabartiniai kiek panašesni į sportbike, tačiau ne tokie galingi. Geras manevringumas ir patogus valdymas miesto sąlygomis.
  • Sportbike – tai sportinis motociklas, galingas, neypatingai patogi sėdėsena, prie jų dar priskiriami supersport klasės motociklai.
  • Cruiser – klasės motociklai yra artimi chopper, tik su visais privalomais atributais (posūkių šviesomis, galinio vaizdo veidrodėliais ir t. t.). Būdinga daug chromo kaip ir chopper klasės motociklams.
  • Classic – tai klasikinės išvaizdos motociklai, dar vadinami neoclassic. Tai Jawa, Izh, Minsk, Voschod.

MOTOCIKLO RĖMAS IR VAŽIUOKLĖ

Motociklų rėmai paprastai yra pagaminti iš suvirinto aliuminio, plieno, magnio ar metalo lydinio. Anglies pluoštas yra kartais naudojamas brangiems ar vienetiniams ir išskirtiniams rėmams. Motociklo rėmo paskirtis yra veikti kaip pagrindas, ant kurio visos sudedamosios motociklo dalys gali būti pritvirtintos. Rėmo viduje paprastai būna įtaisytas motociklo variklis, galinėje dalyje lanksčia alkūne yra tvirtiniama pakaba ir priekinė šakė yra pritvirtintas prie rėmo priekyje. Rėmas taip pat gali padėti apsaugoti jautresnes dalis avarijos metu.

Priekinio rato pakaboje – dominuoja teleskopinės šakės. Du vamzdžiai, stovas ir slydimo vamzdis,vienas su kitu sujungti spyruokle, panašiai kaip  teleskopinis vamzdis. Privalumai: didelė spyruoklės  eiga ir paprastas motociklo remontas. Trūkumai: didelė eiga stabdant, tačiau naudojant hidraulinį amortizatorių ši eiga sumažinama.

Užpakalinio rato pakaboje – dažniausiai naudojamos viengubos arba dvigubos svirtys. Riedant, kelio nelygumai perduodami pirmiausiai dvipetei svirčiai ir progresyviniam šarnyrui, paskui nedidelė spyruoklės eiga perduodama spyruoklės stovo guoliui. Kai progresyvinis šarnyras išsitiesia, padidėja spyruoklės atramos išlenkimas.

Amortizatoriai

Priekinio ir užpakalinio rato pakaboje įrengiamos cilindrinės spyruoklės. Kad didėjant svoriui spyruoklė būtų kietesnė, reikalingos spyruoklės su progresyvine charakteristika.

Norint pasiekti tokio rezultato – įrengiamos kūginės spyruoklės. Priekiniame ir užpakaliniame ratuose naudojami hidrauliniai vieno ar dviejų vamzdžių amortizatoriai. Ant užpakalinio rato pakabos įrengta spyruoklinė atrama. Didelė priekinio rato šakės eiga stabdant sumažinama naudojant „Anti-Dive“ įrenginį. Šis įrenginys priklauso nuo stabdžių ir amortizatoriaus taip, kad priekinis amortizatorius stabdymo metu tampa kietesnis. Šios sistemos trūkumas – stipriai stabdant gaunamas labai kietas amortizatoriaus kietumas, o tai susiję su blogesniu valdomumu bei stabdžių veikimu.

VARIKLIS

Motocikluose naudojami dvitakčiai ir keturtakčiai Oto varikliai, V formos, eiliniai, priešpriešiniai ar viencilindriai, aušinami oru arba skysčiu. Jų lyginamoji galia siekia nuo 30 iki 300kW/l. Dvitakčiuose varikliuose iš tokio pat cilindro dydžio gaunama didesnė galia nei keturtakčiuose, tačiau jų deginiuose yra daugiau kenksmingų junginių, todėl vis dažniau yra naudojami keturtakčiai Oto varikliai.

Dvitaktis Oto variklis yra tepamas benzino ir alyvos mišiniu. Mišinio santykis priklauso nuo:

  • Cilindrų paviršių savybių;
  • Alkūninio mechanizmo medžiagų;
  • Alkūninio mechanizmo konstrukcijų;
  • Variklio aušinimo būdų;

Naudojami benzino ir alyvos mišinių santykiai siekia nuo 1:20 iki 1:50. Keturtakčiuose Oto varikliuose dažniausiai taikomas tepimas šviežia alyva. Alyvos siurblys tiekia alyvą per filtrą į tepimo taškus. Dažnai tas pats siurblys tiekia alyvą ir pavarų dėžei tepti. Alyvos tiekimą į tepimo taškus riboja droseliai arba tiekimo kanalai cilindruose. Naudojami krumpliaratiniai arba rotoriniai siurbliai.

TRANSMISIJA

Motocikluose dažniausiai naudojama pavarų dėžė su kaištiniu perjungimu arba vienakryptės movos pavara. Dažnai ji būna pagaminta išvien su variklio korpusu. Pirmoji pavara yra nesinchronizuota. Per įjungimo šakutes ar traukles galima įjungti nuo 4 iki 6 pavarų.

Pavara sudaryta iš tuščiavidurio veleno ant kurio laisvai gali suktis krumpliaračiai. Antrinio veleno krumpliaračiai yra tvirtais su juo susieti. Pasirinktam krumplio įjungimui kaištis traukiamas tuščiaviduriame velene, kol įeina į krumplio įpjovas. Taip yra sujungiamas tuščiaviduris velenas ir krumpliaratis. Tokios pavaros privalumai: nežymūs erdvės porekiai, nedidelis perjungiamųjų konstrukcinių elementų susidevėjimas ir labai paprasta įjungimo mechanika. Trūkumai: ilgas įjungimo kelias, kuris sumažina rato greitėjimo galimybes.

Mažos galios motocikluose dominuoja automatinė pavara. Dviejų laipsnių automatiką sudaro planetinė pavara.

STABDŽIAI

Motocikluose ir motoroleriuose dažniausiai įrengiami mechaniškai valdomi būgniniai stabdžiai.

Kituose motocikluose būnda hidraulnės stabdžių pavaros.  Priekiniuose ratuose dažniausiai įrengiami diskiniai stabdžiai, užpakaliniuose – diskiniai arba būgniniai stabdžiai. Naudojami įvairių tipų būgniniai stabdžiai: Simplex, Duplex arba servo stabdžiai. Pasislinkus valdymo stūmokliui slėgio moduliatoriūje, atbulinis vožtuvas užsidaro ir pagrindinis stabdžių cilindras atjungiamas nuo ratų stabdžių cilindrų. Pasislinkus valdymo stūmokliui priešinga kryptimi, atidaromas atbulinis vožtuvas ir pagrindinis cilindras sujungiamas su ratų stabdžių cilindrais. Slegis stabdžių sistemoje vėl didėja. Mes remontuojame visų tipų motociklus. Motociklų remontas atliekamas naudojant profesionalia įranga.